Sunday 19 May 2013

BIOZONE FOOD PURIFIER PROMOTION


PUNCA KANSER DARI PEMAKANAN???

Betul ke tidak?? zaman sekarang ni.. kita amatlah terdedah dengan pelbagai penyakit.. salah satu penyakit yang sangat bahaya ialah Barah atau Kanser.. macam-macam jenis kanser ada kan?? pelbagai punca yang bole menyebabkan kita mengalami penyakit tesebut..

Contoh seperti dari pencemaran alam, tekanan hidup @ stress, gaya hidup yang tidak sihat (merokok, minum alkohol) dan juga dari segi pemakanan..

Dan dari segi makanan pula.. zaman kini ramai di antara kita sangat sibuk dengan kegiatan harian sehingga lupa untuk mengambil makanan yang sihat.. Tambah pula,  makanan segera menjadi hidangan utama ketika sibuk.. 



Semua ini menjadi salah satu punca badan kita menjadi lemah dan mudah mengidap penyakit atau barah.. Kini ada satu produk terhebat di alaf ini untuk membantu kita menjaga kesihatan diri dan keluarga.. Ida pun dah mulakan langkah awal menjaga kesihatan Ida dan family.. disini Ida memperkenalkan Biozone Food Purifier.. 

Biozone ni digunakan untuk kita mencuci atau purify kan bahan mentah dirumah kita sebelum masak contohnya ayam, daging, sayur, buah-buahan dan seafood.. Penggunaan Biozone dapat menyingkirkan 99% toksin dalam makanan anda. Makanan lebih fresh dan berkhasiat. Ida pernah cuba purify epal dan epal tersebut rasanya lebih manis dan rangup..
Kini pilihan di tangan anda. Marilah sama-sama kita menjaga kesihatan keluarga dan diri kita.. Ianya amat berbaloi untuk kita sama-sama untuk elakkan dari terkena penyakit.. Berusahlah Untuk Mengelaknya.. Sayangi keluarga kita

Untuk minggu ini Ida sediakan promosi terhebat untuk anda~ ada hadiah menarik menanti.




Buy 1 unit Biozone Food Purifier and get FREE 
1 Biozone Car Streilizer + 1 Glass Bowl 

Top GLAMpreneur Beautilicous
Ida Rahman
019-5492623
akuida88@gmail.com

No comments: